Tema: Re: Šiaip idėja (pensija)
Autorius: Raulis
Data: 2010-07-22 08:34:22
Aš tik dar noriu papildyti, kad galima svaičioti kiek tik nori apie visokias
idėjas, tačiau tiek pensijinė sistema, tiek kitos visuomeninės sistemos
atspindi tos visuomenės požiūrius ir siekius. Paklausk dabar žmonių, ar jie
norėtų nemokėti mokesčių, ateityje negauti pensijų ir tikėtis, kad juos
išlaikys jų vaikai. Esu įsitikinęs, kad dauguma atsakys - mokesčiai per
dideli, bet negauti pensijos, tai jau ne. Tai reiškia, kad ir Seimas turėtų
atspindėti žmonių nuomones. Vadinasi tokia idėja kolkas visiškai bergždžia
ir jos gerumo svarstymai galimi tik eliminavus viuomenės nuomonę ir
realijas. Tas pats, kas svarstyti Lietuvos perkėlimą į Madagaskarą.

Visos dirbtinos sistemos sužlunga, kad ir kaip gudriai jos sukonstruojamos.
Dabartinė visuomenė nemano, kad vaikai senatvėje turi pilnai išlaikyti savo
tėvus