Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: VNO
Data: 2012-02-27 18:13:54
> O tu pameni ka rasei ankstesniame poste? As tau pavardinau gatves, ir

tau gal su galvo blogai?
ka pasakysi apie L.Giros gatve tarp 96 ir 100 namo?
as is kito miesto blia :DDDDDDDDD

> kai paciam nebeliko ka pasakyti, tada jau tu "nematai problemu". Mazdaug
> sprendimo budas butu ne kur nors padeti ta 100 masinu, nors laisvu pievu
> PILNA, o mazdaug uzsikruskit.

man dabar ka i Kauna vaziuoti? :D

> Savivaldybe pirmiausia ka gali padaryti, tai palengvinti detaliuju planu
> rengima daugiabuciams, o ne taip kaip dabar, viskas trunka keleta metu
> ir dar kainuoja apie 10tukst.

nu trunka, ir kas?
tu gi tik newsuose cia rasai.
nieko gi neveiksi, nieke niesiimsi.

> Man labai patiktu su salyga kad parkingas perkamas kartu su butu, o ne
> po 30 metu pasiuloma isirengti parkinga paciam.

pries 30 metu ir reikalai kitokie buvo
reikai ziureti reikalavimus - neprisimenu dabar kaip ten yra.
atrdo 1.5 vietos butu.
tik neprisimenu ar gali buti visos mokamos ar ne.

> Tai pavardinau vietas, nebera ka pasakyti, tik paloti ane? :) Darom
> mokama parkavima daugiabuciu rajonuose, anot taves issispres problema :)

Tapete, is kur man zinoti kazkokio mikrorajono situacija Kaune?
Tu gal galvoji ,akd visi is Kauno ? :D

VNO