Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: esguires...
Data: 2012-02-21 00:29:30
toks sudzius kameronas is asilu salies anglijos kasdien keliasi ir gulasi su
mantra "konkurencingumas", o paskui briuselyje plesosi "eikit visi nx su
finansiniu operaciju apmokestinimu, nes mes taip prarasim konkurecinguma".
bet tik todel, kad debilas, o mums px, nes mes juk patys protingiausi
pasaulyje! o gal vistik meru cia patarejai ir kiti funkcionieriai per buki,
kad mastytu lygyje "jei padarysim veiksma x, tai musu konkurencingumas
padides ar sumazes?". per kelis metus pereita savaite pirma karta skaiciau,
kad e. masiulis pasake "nx turto mokestis, _nes jis sumazins musu
konkurncinguma_". sumazins ar nesumazins aisku disusijos dalykas, bet pats
faktas, kad _nors vienam politikui_ atejo i galva pamastyti apie
konkurencinguma, jau ivykis.