Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: Tomas
Data: 2012-02-15 23:34:58
Koks blet boba. Mane taranavo Lietuvos Kariuomenes kolona, nubrauke su tuo bybiu tokiu dygliuotu, kuris Gaz 66 rato centruote atstoja. Cia abi deshines dureles. Kaire priekine durele - taranavo mazda efke su profkiniais, efke mire, profkiniai seilejosi apspite efke. Kaire galine durele - su lenktom pirkau, dar kieme vaikai su viniu parashinejo kazhkokiu zhodzhiu, kuriu ir patys nesupranta.