Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-25 10:18:46

> nu kiek tu cia bliausiir verkslensi?
> GI JAU SAKIAU - turi $$ masinai, turek ir benzinui ir parkingui.
> KAs dar neaisku?
> Tau ka organizuoti ekkonomikos pagrindu pamoka?

Jei tau dar neaisku kas man neaisku, tai pasiorganizuok sau pamokas kam
mieste reikalinga savivaldybe.

> kokie dar 20 Lt/val?
> Nusipezejai i savaites pabaiga?
> 1 Lt/val nera kosmossasnet studenciokui.
> kam tu ciasmegenis 3.14 pisi?
> Nuo bet kokios zalios zonos iki senamescio koks ~1 km Vilniuje
>
> nori patogumo - mokek brangiau.
> nori elitinio patogumo - perki parkinga.

As nesuprantu, gal tu moki tik rasyti, bet nemoki skaityti? Tau
aiskinama, kad tai yra problema. O jis man kisa studenciokus..
Jol kol nueisi ta 1km, 1 litas pavirs 2 litais, ta net studenciokas
puikiai supranta.
Dar karta aiskinu, kad pagal Vilniaus algas as noriu parkingo menesiui
uz 25lt. Yra uz tiek?

> Nuir - kasdien sujuo kazkur vaziuoji?

As ne, bet zmona beveik kas diena vaziuoja. Jei ji i savaite bent tris
kartus susimokes po 3lt uz parkavima, tai ziurek jau ir 36lt gaunasi. O
jei dar pridedam kad dirbant centre i diena reikia moketi pigiausiai po
8lt, tai i menesi dar 160lt prisideda. Man tai daug.

> :D jei moketum bent kiek skaiciuoti, tai zinotum, kad su vaiku galima nuvaziuoti su taxi.
> ir tai yra pigiau nei su savo grabu vaziuoti, kuris dar garantuotai yra perpuses ir nesaugus.
> www.etaksi.lt - atvaziuoja laiku, kainuoja juoka.

Nu as stebiuosi kaip tu skraidai, isirasyk gal silnesniu vaistu :)
Susikaiciuojam puikiai, cia ir idiotui aisku kad masina vaziuoti pigiau,
su salyga kad masina naudojama ne vien vaikui vezioti.