Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-21 10:33:23

> Esant reikalui visada stengiuosi optimizuoti gyvenimo galimybes su islaidomis/sanaudomis.
> Tau tai keistai skamba? :)

As pats irgi taip darau. Tai jei vistik nesestum i troleibusa ir
sutariam kad masina reikalinga, tai ant ko geriau optimizuoti: ant
parkingo ar tarkim ant padangu ir varvanciu tepalu?

> as nematau jokiu problemu del parkingo.
> Jei tau tinka eiti 1 km, tai valio. As tokius zmones palaikau.
> nes yra didele tikimybe, kad nestatysi ant zoles, o paeisi kelis simtus metru.
> neesu patenkitas tik del parkingo apmokejimo - susutabarejusi sisitema $$$ rinkti.
> galtu vaizda padaryti koki, tipo miestui dirba :)

As matau, nes man netinka eiti 1km. As esu priverstas taip daryti, nes
kazkas valdzioje, veikdamas kaip verslo imone, ir siekdamas kuo didesnio
pelno sugalvojo, kad geriau pustuste visiskai pralaidi gatve ir kuo
didesnis pelnas. As nejauciu kad sitaip valdzia dirba del manes, o
labiau jauciuosi jos dulkinamas.
Ant zoles nestaciau ir nestatysiu.

> 400 Lt men nemoku.
> nematau prasmes. bet ~200 per menesi gaunasi.
> tiesa pasakius bbd ant mistinio "vidutinio lietuvio" ir jo "vidutine masina".
> Kaip tai susije su islaidomis parkingui ar kurui?
> gal dar pasiulyk sumazinti benzino kaina 50%, nes mistinis lietuvis vidutiniskai isleidzia kurui>5000 Lt.

200 per menesi uz parkinga yra DAUG.
O man ne bbd, nes turi kazkas ginti ir vidutinio lietuvio interesus, ir
ta turi daryti pirmiausiai savivaldybeje.
Paprastos aiksteles irengimas savivaldybei daug nekainuoja, o benzino
kainu negalima reguliuoti, todel palyginimas netinkamas.
O dabar gaunasi taip, kad vidutiniam lietuviui centre parkingo is viso
nera ir apie tai niekas net nemasto. Po to ir turim tokia situacija, kad
kaune parkingas salyginai brangesnis negu olandijoje arba vokietijoje.
Ir dar mazdaug sudarytos tokios salygos, kad jei isitikinimai neleidzia
parkuoti ant zolytes, esi priverstas pastoviai sedeti ant ju adatos.
Imho tai yra gyventoju dulkinimas.