Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: VNO
Data: 2012-02-23 18:51:28
> Tai butu teisinga jei viena masina visada naudotusi tik vienas asmuo.
> Taciau keturiu asmenu seimos galva vaikus ryte nuveza i darzeli ar
> mokykla, vakare paima. Vakare visi kartu vaziuoja i kina,

Vel bandai net OFICIALIUS skaiciukus pritempti prie to, kad automobilistu dauguma? :D
O kiek neturi masinus, kiek neveza seimu, nes ju neturiu?
O kiek vaziuoja i miesto pakrasti ir parkingas ten nemokamas?
Nejauti kaip nusisneki?

> pasivaikscioti, pavalgyti ir pan. Taciau pagal tavo interperetacijas 75%
> siu asmenu vaziuoja viesuoju... Ar vistik jiems aktualu kad tevas turetu
> masina ir kuo pigiau?

Ka tik atsakiau - skaityk pirma pastraipa.
Be to - isk ur tu istraukei kad visi 440 vnt automobiliu reikalaujaparkingo mieste MOKAMOJOJE zonoje?
Nesiseka sugalvoti argumentus?

> Tu is viso isivaizduoju ka reiskia tureti 1-2 metu vaika ir netureti
> masinos? Taip imanoma, bet tai nera normaliai alternatyvus gyvenimo

Tu tusi 1-2 metu vaika?
Itariu ne, nes zinotum, kad pagrindinis biznis su vaikais yra kai jiems reikia eiti i darzeli,o dar daugiau reikalu - i mokykla.
t.y. nuo 3-4 metu ir ypac nuo 5-6.

> budas. Tai paprastai yra skurdo ar kitu problemo salygojama, bet kad tai
> pastatyti kaip teisinga pavyzdi, man net mintis nesautu.

tau mintis nesauna, nes tu aklai tiki, kadautomobilis yra transprotas numeris vienas :D
as, vairuodamas jau n+1 metu, zinau, akd tai tik viso labo antraeile priemone.
ir ja aukstinti man nesauna i galva.

VNO