Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: VNO
Data: 2012-02-24 14:43:24
> Tai dabar pasiaiskink del ko neturi. 30 metu ir neturi nes nenori yra
> visiskai MAZUMA. Apie tokius net laikrasciai raso. Tu paziurek net Kedas
> prisiekes dviratininkas ir tai masina turi.
>
> Jei neturi seimos, tie masinas tuo labiau turi, nes uzdirba, arba
> valdiska, nebent visiski degradai. Jei seima yra, tai nors ir sunkiai
> gyvena, bet bent jau viena sena masina turi. Nes su vaikais, o jei dar
> keli, troleibusais nepasitasysi.
>
> Tie kur pakrasyje gyvena, tie be masinu is viso negyvena.
> Nu zinok man rodos mizeris tokiu kurie neturi ir kuriems tikrai
> [...]

nu kiek tu cia bliausiir verkslensi?
GI JAU SAKIAU - turi $$ masinai, turek ir benzinui ir parkingui.
KAs dar neaisku?
Tau ka organizuoti ekkonomikos pagrindu pamoka?

> Tai gal ir ne, bet negalime atmesti kad kada nors nores. Man dabar
> parkavimas Vilniuje irgi galetu buti visiskai px, bet visi supranta, kad
> jei vilniuje parkavimas kainuos 20lt/val, tai kaune tikrai nekainuos
> 1lt/val.

kokie dar 20 Lt/val?
Nusipezejai i savaites pabaiga?
1 Lt/val nera kosmossasnet studenciokui.
kam tu ciasmegenis 3.14 pisi?
Nuo bet kokios zalios zonos iki senamescio koks ~1 km Vilniuje

nori patogumo - mokek brangiau.
nori elitinio patogumo - perki parkinga.

> Turiu. Jau beveik metai. I darzeli dar neina. O kas ten per biznis?

Nuir - kasdien sujuo kazkur vaziuoji?

> Beje, as sunkiai isivaizduoju kaip butu reikeje vezioti keliu menesiu
> vaika pas daktarus su dviraciu ar viesuoju transportu.

:D jei moketum bent kiek skaiciuoti, tai zinotum, kad su vaiku galima nuvaziuoti su taxi.
ir tai yra pigiau nei su savo grabu vaziuoti, kuris dar garantuotai yra perpuses ir nesaugus.
www.etaksi.lt - atvaziuoja laiku, kainuoja juoka.

VNO