Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-25 10:06:19
2012.02.23 10:05, VNO rašė:

> eilins popsas.
> pazystu ne viena ir ne du kas moka specialiai maziau, kad po sezono sumoketi.
> kam moketi po 300 lt 4 menesiuis, jai galima per 6 moketi po 200?

A nu jo pagal tave ant LT nera ir sildymo problemos :D Visos tos
brangios rusu dujos, renovacijos, tik popsas, praktiskai reikalinga tik
tam kad namus grazesnem spalvom nudazytu. Tada pasikelus nuotaika i
spalvingesne, bus ne taip skaudu tureti skola uz praeita sezona.

Mizeris taip mokanciu. Ar reikia vel nuoroda deti? :)

> Nori pasakyti, akd visi tokie protingi kaip tu ir gyvena pagal savo biudzeta? :D
> Ir reikia buti paskutiniu dunduku, kad lyginti busta (kas yra pirmaeilis fiziologinis dalykas) su antraeiliu nereiksmingu automobiliu.
> tu dar sirdies implanto ikaini ir parkinga :D

Kodel tu taip.. jei tesiant tavo minciu dvasia, yra alternatyviu bustu
Didziasalyje, Nemencineje, arba Kaune zemuosiuose sanciuose. Dar yra
nakvynes namu ir socialiniu bustu, taigi alternatyvu patenkinti si
poreiki yra, ypac tiems kurie nesugeba islaikyti si turta. Jei ka tai
zmones ir ten gyvena, ir cigonai ten gyvena ir lenkai. Nu ir kas kad kas
ryta matysi apsinarkasinusius piliecius, bet prie visko priprantama,
reikes tik vakare maziau vaikscioti..

> skirtumo nematai? :DDDDDDDDDDDDDDDDD
> Cia geras ir universalus atsakymas bet kokiai diskusijai.
> Uzraasysiu :D
> As nematau skirtumo tarp tavo (tarkime) hign kvalifikacijos darbo ir valytojos :D

Puiku. Jei sitaip matys dauguma darbdaviu, as tikrai neneigsiu kad mano
kvalifikacija lygi valytojos.

> Kas del konstitucines teises lankytis centre - tai ji NERA ribojama.
> Vel apsimeti dunduku.
> Automobilio judejimas centre tai nera tavo teise:D

Nu laba diena. Gatves jau privacios?

> Ir? Turi pasiulymu kaip mokama centra valdyti?
> Jau pateikiei Zuokui? Ekonominius skaiciavimus atlikai?
> Vel tas pats "man atrodo" metodas :D

Taigi pasakyta aiskiai. Mokamas turi buti tik pats pats centras, o ne
salutines jo gatves. Prie ko ekonomika ar gatves remontuoja is surinktu
mokesciu? Kaune tikrai ne.

> KARTOJU jau eilini karta: kodel laisva vieta turi buti skirta parkingui?:D

Todel kad ju truksta, bet tikrai nesiulau visur skirti.

> O KUR PROTAS TADA PIRKI PARKINGA KAUNE? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nu blyn, tau tikrai su vaizduote kazkas ne to. Bandysiu issamiau.
Japonai pries pirkdami masina turi irodyti kad turi vieta jai laikyti.
Tarkim diegiam toki modeli Kaune. As prie namu nusiperku parkinga,
taciau mano darbas yra centre ir visa diena ten laikau masina. Ar
parkavimo problemos centre palengveja del to kad as nusipirkau parkinga
prie namu? Imho visiskai tas pats, nes masina vazineja ir visose
vietose, kuriose ji parkuojasi parkingu neprisipirksi.

> Kas be ko ji yra.
> Uztenka suzinoti, kad lengvuju privaciu automobiliu kiekis yra mazesnis uz gyventju kieki:D
> Ar tiki, kad ju yra daugiau? :D

jau aiskinomes, kad masinomis retai vazineja po viena.

> WOW ! :D Geri "remai" 25 Lt +100% :D
> O as sakau, kad komfortas yra 200 LT

Jei vidutine alga 1750, tai 11% jos skirti vien parkingui yra ziaurus
pereboras.

> Atimk saligatvi, kokia problema ?
> Klonu patapai?
> Kaip tai problemu nesudaro platinimas?
> Kiek tai MLN LT kainuos?

Saligatviai reikalingi.
Tai kainuos daug pigiau negu pilnu aiksteliu irengimas. Pasiziurek
Palangos pavyzdi.

> Klausiu dar karta: manai, kad valstybe ar merija moka algas?
> Tu gal su plakatu prie Seimo stovi su REIKALAVIMU pakelti ALGA? :D

Viesosios paslaugos kaina turi kazkiek atsispindeti atlyginimus.

> Na va pagaliau pagimdei ta savp "As negaliu" :D
> Tavo interesai gauti nemokama parkinga yra ne tai, kad antraeiliai, jie aplamai bereiksmiai.
> Idomu tik kada tu tai suprasi.

Blyn keistas tu man. Jausies saugesnis del savo vaiku jei pradesiu
vazineti su senom zieminem padangom, bet susimokesiu uz parkinga?

> Kodel geltona nemokama, o ne zalia?
> Tu gal ne viska parsei - tu gal koks proto invalidas ir negali paeiti is nemokamos vietos iki centro?

Kad tamstele pats kazkoks isteriskas labai vienpusisko mastymo pilietis.
Gi aiskinu kad nemokamu vietu nelieka, o pastoviai eiti po 1 km yra
absurdas. Tada ir masinos nebereikia.