Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: KEdas
Data: 2012-02-25 15:02:13
Valdininkai reikalingi techniniam darbui atlikti. Sprendimus priima
politikai. Bent Vilniuje kasmet kelių plėtrai ir priežiūrai KIEKVIENAS
gyventojas sumoka po 200mln.Lt / 0,5mln. gyventojų = 400Lt. Viskam kitam
lieka tiek pat, t.y. po 400Lt.
Tu vis dar manai, kad automobilistų patogumui skiriamos adekvačios
pinigų sumos ir reikėtų skirti dar daugiau?

Vilniuje į darbą automobiliu važiuoja 40% gyventojų. Judėjimo poreikį
turi ne tik važiuojantieji darban, dar yra ir pensininkai bei moksleiviai.