Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-22 18:50:44
2012.02.21 21:46, VNO rašė:

> kam ta statistika?
> tikiu, kad tie, kas neturi $$$ uz parkinga, tai ir nemoka uz ji.
> mieste gi monopolis praktiskai.
> tai kas is automobiliu nemoka, tas ir nemoka.
> kas juos skaiciuoti?

Statistika leidzia daryti tam tikras isvadas. Tai kad nera net toliau
kur parkuoti jei nenori moketi. Geltona zona mokama.

> NA tarkim taip - vien registravimo mokestis pas mus praktiskai nulinis.
> Zinai tokias salys, kur taip yra?

Nesidomejau kol kas. Ir koks cia rysys? Abejoju kad kas nors tokius
dalykus sieja ir kad parkingas centre atpigs iki max 50lt/men kai sis
mokestis atsiras, o geltonosios zonos taps nemokamos.
Be to, pas mus daug ko nera, bet tai nereiskia kad galima dulkinti per
parkinga.

> sprendziant is 200 Lt kurui (cia kokie 40 litru), tai pigiau taxi :)
> O jei jau norti auto - tai parkuok toliau, kur nemokama ir eik pestute.
> taip daro daug kas ir dar negirdejau, akd mirtu.
> nebent esi bajoras, kuriam iki duru reikia privaziuoti, bet, akd nemokamai butu.

Kaune iki laisves alejos buvo galima prisiparkuoti mazdaug uz 400m. Tai
nera mazai. Dabar net uz tiek reikes moketi.
Paciame centre galima kelti kainas, bet prie ko 8 juostu gatve, kurioje
beveik nera jokiu istaigu, o is kitos puses upe?