Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: VNO
Data: 2012-02-23 18:46:41
"LY3BHY" <Gaudentas.nereik@nereik.moletai.org> wrote in message news:ji5pl6$o4k$1@trimpas.omnitel.net...
> Aha 1000-440=560?
nu daugumos tai nera gi.

> Nu, pvz as esu automobilistas ty turiu automobili ir vairuotojo pazymejima
> O va mano bobute neturi nei masinos, nei pazymejimo. Bet jai jau virs 90
> metu ir ja kur reikia as nuvezu, nes labai sunkiai bevaiksto.
> Ji suinteresuota parkingu ar ne?

mano draugui 30 metu ir jis neturi masinos.
ar jis su tavo bobute usinteresuotas parkingu?

> Mano motina ir gi neturi nei teisiu, nei masinos. Dazniausiai vezioju as.
o mano turi :) ir tevas :)

> Mano zmona neturi nei teisiu nei masinos. Galetu gal ir visuomeniniu
> transportu naudotis, bet tenka man veziot
> Tevas turi ir masina ir teises, bet nuvykes i Vilniu ima garsiai aiskinti
> jog benzina butina dar gausiai branginti, bo ner kur prisiparkuoti
> Todel i didmiescius vezu as. /isgirs dar kas is valdzios ar vyriausybes/
> Sunus studentas, anam dzin, bo studijuoja Kaune ir masinos neturi.

As tavo ideja supratau.
Bet tu matomai pamirsai pamineti, kiek zmoniu masinas turi ir ju nenaudoja kasdien.
Arba jie turi masinas ir jiems parkingas nerupi?
Kai dirbau pvz olimpieciu g. tai manjis nerupejo - namuose ir darbe buvo pozeminiai.

> Taigi is 6 paminetu 5 sudaro, manau sutiksite, dauguma.
Man sauvodauguma sugalvoti ar patikesi, kad tavo dauguma ne viena tokia? :)

> Ir tai yra ne 2010 o 2012 vasario men.
visos pretenzijos stat depui - as pateikiau paskutinius OFICIALIUS rodiklius.
Ar kas paneigs, kad del krizes tas skaicus sumazejo ar padidejo?
dalis gal persedo i autobusus?

VNO