Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: VNO
Data: 2012-02-21 12:26:59
> As pats irgi taip darau. Tai jei vistik nesestum i troleibusa ir
> sutariam kad masina reikalinga, tai ant ko geriau optimizuoti: ant
> parkingo ar tarkim ant padangu ir varvanciu tepalu?

buvo laikas kaisedau i miesto transporta.
nematau tame nieko tokio.
jei ne darbas, tai vazineciau ir dabar.

o del optimizavimo - tai klausimas neteisingai sudarytas.
man parkingo vieta tokia pat svarbi kaip laiku atlikta tech apziura, draudimas ir padangos.
neturejimas $$$ vienam is tu dalyku man asmeniskai signalizuoja, kad automobilis tampa per brangi transporto priemone.

> As matau, nes man netinka eiti 1km. As esu priverstas taip daryti, nes
> kazkas valdzioje, veikdamas kaip verslo imone, ir siekdamas kuo didesnio
> pelno sugalvojo, kad geriau pustuste visiskai pralaidi gatve ir kuo
> didesnis pelnas. As nejauciu kad sitaip valdzia dirba del manes, o
> labiau jauciuosi jos dulkinamas.
> Ant zoles nestaciau ir nestatysiu.

na cia deja pasikartosiu - galima keisti valdzia :)
nors as takeitima matau tik teorijoje ;)

> 200 per menesi uz parkinga yra DAUG.
100 pozeminis, ir dar mieste pasiparkuoju.
gal 200 ir nesigauna, bet manau arti to, nes centre vis pasitrinu.
tai kabokas, tai dar kas.

> O man ne bbd, nes turi kazkas ginti ir vidutinio lietuvio interesus, ir
> ta turi daryti pirmiausiai savivaldybeje.

turi? cia kur taip sugalvota/parasyta?
pas mus labai stipriai issisaknyjo problema: kiekvienam vuditiniokui po masina.
thanx god dar negyvename 3-5 mln dydziomieste, nes butu dar daugiaureksiu, kurie reikalautu ginti ju interesus.
ir uztikrinti kiekvienam po free parkinga, darba su 6KLt alga ir benzinu uz 2 Lt.
jau sakiau - gal klystu, bet Tokyo perkant masina turi preis tai irodyti, akd turi parkinga. easy.

> Paprastos aiksteles irengimas savivaldybei daug nekainuoja, o benzino
> kainu negalima reguliuoti, todel palyginimas netinkamas.

o kas cia per tokie auksiniai prieoritetai parkingo aikstelems?
cia ka pagrindinismiesto transprotas, ar juo vaziuoja didele mase zmoniu?
WTF? Tu pats pagalvok.
Tau reikia aiskteles prie namu - taieik ir irenginek.
Kodel likusi DIDESNE gyventoju dalis turi aukoti miesto plota MAZUMOS norams?
Tu ka taxistas koks ar ka?

> O dabar gaunasi taip, kad vidutiniam lietuviui centre parkingo is viso
> nera ir apie tai niekas net nemasto. Po to ir turim tokia situacija, kad

o kodel ten turi buti daugiau parkingo vietu?
Kiek ten bunu - vietu visada yra.
3-6 Lt/val ir vuolia.
Brangu? Pakkuokis 500-1000 metru toliau, geltona zona kaip tik tam.

> kaune parkingas salyginai brangesnis negu olandijoje arba vokietijoje.
Ir? Tengal parkingas pigesnis, bet automoblio registravimo mokestis ne keli litai?
kasper duran mada traukti is konteksto viena skaiciuka?

> Ir dar mazdaug sudarytos tokios salygos, kad jei isitikinimai neleidzia
> parkuoti ant zolytes, esi priverstas pastoviai sedeti ant ju adatos.
> Imho tai yra gyventoju dulkinimas.

nie. tai tiesiog realybe.
nes su milijonu grabu mieste vietu tieiog truksta ir truks.
radai litu grabui, rask ir parkingui.

PASIKARTOSIU - kodel neverkianiekas, kadper metus ismetama kurui po 5-10 K LT?
Kiek tai vidutinio lietuvio automobiliu? :D

VNO