Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: LY3BHY
Data: 2012-02-23 20:53:58
As turiu zemes sklypa, kuriame galiu patalpinti pulka masinu. Vienok, mane
kaip keleivi ziauriai subiesina kai slapiu oru /tokiu kaip siandien/ turiu
namazai keblint per balas.

Dar nemazai stebina dauguma instanciju, kurios lenda i centra ar senamiesti
/kalbama dar jog ten zeme brangesne nei priemestyje/, kur parkavimo klausimo
prie geriausiu noru nein issprest
Bet cia jau kita kalba