Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-23 18:52:35
2012.02.23 10:31, VNO rašė:

> tu apoe olandu ar vokieciu pvz nieko nezinai.
> tai geriau patylek.

Yra tenai gyvenanciu ir informuojanciu.

> kokiu budu? :D

Sioje vietoje pasirodo suklydau!! Siandien posedyje savivaldybe
neapmokestino Karaliaus Mindaugo prospekto, o pabrangino tik tas vietas,
kurios yra visiskai salia Laisves al. Dabar mano interesai yra tenkinami
ir as jauciu kad Kauno valdzioje rupinamasi ir vidutiniu pilieciu.

> Pasakei ir sventa.
> as tai noriu, kad iringinetu kuo daugiau parku, parkeliu.

Tai kad uztenka. Vilnius labai zalias miestas. Kaunas taip pat.