Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: VNO
Data: 2012-02-27 13:47:20
> krepsinio aikstelese ir pan. Perejus suskaiciuoju ne maziau kaip 100
> masinu. Jei jos visos isvaziuos i ta legalia gatve, tai net vakare
> vietos NELIKS.

ir kas, akd neliks?
as tame problemu nematau.
miesta visa neuzasfaltuosi.
manu aplamia nera tokiu miestu vakaru europoje, kur butu apstu parkavimo vietu.

nors musu parkavimo salygas su vakarais nra ko lyginti - ten zymiai anksciau apie tai susirupino.
O ir teises aktai manau greztesni ir grezciau kontroliuojami.

pas mus gi pastato nama nauja ir reikalauja arba pirkti parkinga, kas tau nepatiktu, arba palieka nuli laisvu/free parkingu

> Gal dar silainiu situacija papasakoti?? Tu man rodos neisivaizduoji
> problemos ir tik loji.

Jo tik loju :D
as gi ne Lietuvoje.
pas mus cia vietos apstu