Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: VNO
Data: 2012-02-27 09:47:37
"nc" <namai@namuciai.nm> wrote in message news:jia6gv$aq2$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai blyn, o kam tie valdininkai daugiau reikalingi? Jei valdininkas
> bendrai ziurint nenori rupintis tuo kas man reikalinga, tai tegul eina i
> verslo imone ir rupinasi akcininku interesais. Aisku kaip diena.

Tai jie eisi versla, o tu eisi i valdininkus?
Neduok Die :D

> Jus dar sugalvokit kad gal savivaldybe visai nieko butu paciai pastatyti
> keleta namu, juos pardavineti, po to dar keleta, po to dar rajona koki
> pradeti vystyti.. Taigi pelno miestui butu. Arba isisteikit koki
> majonezo fabrikeli, darykit versla.. Cia sitaip mastant jau netoli tas
> etapas.

Tu galimigrantasis kokio kaimo?
Savivaldybe sumoje turi ne viena irne du namus.
kas del kitu bizniu - navataci kazka galvojama, oro bendrove.
zodziu socialiai orientuoti bizniai - as visada uz.
butu koks bankas miesto, tai perkelciau ten saskaita, vis koki 400-500 Lt uz pavedimus eitu i miesta, o ne asilams is skandinavijos

VNO