Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-23 18:59:39
2012.02.23 10:28, VNO rašė:

> Tai kokiu butent skaiciuku tau reikia?

Reikia procentines israiskos nuo visu automobiliu savininku, kiek yra:
a) labai patenkinti, b) gal patenkinti, c) greiciau nepatenkinti, d)
nepatenkinti parkavimo apmokestinimu toliau nuo centro nutolusiose gatvese.

> Tai aisku NESIDOMEJAI :D
> BEt trolinti be pagrind tai KOL KAS spejai?
> Jei geltona bus nemokama, tai uz zalia jau primokes?
> KO PAS MUS NERA ? :D
> Registravimo mokescio nera, automobilio mokescio nera,  ko dar nera? :D

Blet, pas mus algu nera, o masinu amziaus vidurkis 14 metu. Jofana, gi
grabais vazinejam, o mokam kai olandijoj.
Aplamai sita tryda mano isitikinimu nekeicia. Bandyk kazka argumentuoti.

> Sorry, nezinaujau, akd tu invalidas.

Kol kas dar sveikas, bet viskam yra ribos. Jei kas diena vaikscioti po
kilometra iki objekto, tai paprasciau is viso masinos neimti. O masinos
neimti as NEGALIU ir NENORIU.