Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: kewle migyje
Data: 2012-02-19 19:27:41
"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:jhnslo$hf0$1@trimpas.omnitel.net...

> Kai tuos namus statė nebuvo nė vienos mašinos ir ten realiai nėra nei
> vienos stovėjimo vietos.

Yra ten kakiek vietų, bet per mažai. Nors realiai tam konkrečiam butui kažkokiam plane yra priskirta konkreti stovėjimo vieta.

 Tave į tą Vilniaus vietą perkėlė ginklu ar
> kaip? Anksčiau juk kitur gyvenai.

Mano gimtas miestas - kur noriu, ten ir gyvenu :)

> O jei mašinos tikrai reikia, tai 300 metrų atstumu yra bent 3 *mokamos*
> aikštelės – Taurakalnio papėdėje, priešais Sveikatos ministeriją ir po
> Kudirkos aikšte.
> Pigiausia turėtų būti po Kudirkos aikšte – ne darbo metu mėnesiui
> kainuoja 100Lt. http://www.parking.lt/lt/1/10/14

Dėkui už nuorodą - jei jau blogai bus, eisiu pas p. Gintą nOlaydos prašyt :)

O šiaip ten pilna aplinkui mokamų stovėjimo vietų, vakarais tuščia ten... bet va, nemokama tik nuo 20 val., o dingti turi iki 8 ryto. Zis sux.