Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-16 14:59:10
    Tuoj busiu uzmetytas sportbaciais, bet bent jau prie dabartines truputi
skyletos tvarkos man paskutinius keleta metu Vilniuje gerai veikia
nepilietiska sistema "px moketi uz parkavima, px radarai, px visos
smulkmenos". Gaunu į puse metu karta saukima Giraiten, susimoku
nesigincydamas uz VISUS pazeidimus VIENA bauda, tuo paciu ant saves
pasikabinu dar keliu kolegu griekus, su kuriais jau savo aritmetika suvedu
(ko pasekoje finansiskai turbut ant nulio iseinu), ypac kai vazineju tikrai
nemazai. Gaunas kaip ir metinis mokestis, bet santykinai labai nedidelis.
Aisku, kaip ten sako per visokias laidas - pasitarkit su daktaru pries tai
darydami ir don't try this at home.

"padugne"  wrote in message

On Thu, 16 Feb 2012 13:39:28 +0200, KEdas
<news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote:

>Tai čia „truputį“ ne toks metodas aprašytas :)

panasus, tik tbilisyje matomai tik viena zona. Vienaip ar kitaip
tokia rinkliava yra eilinis pasipinigavimas, nes parkavimo vietu
pasidalinimo problemu ji nesprendzia.

--
kthxbai.