Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-21 18:06:55
> buvo laikas kaisedau i miesto transporta.
> nematau tame nieko tokio.
> jei ne darbas, tai vazineciau ir dabar.
> o del optimizavimo - tai klausimas neteisingai sudarytas.
> man parkingo vieta tokia pat svarbi kaip laiku atlikta tech apziura, draudimas ir padangos.
> neturejimas $$$ vienam is tu dalyku man asmeniskai signalizuoja, kad automobilis tampa per brangi transporto priemone.

O neturejimas susimoketi uz sildyma signalizuoja kad reikia savo noru
kraustytis i gatve? Ar vistik bandoma kazka daryti kad reiketu moketi
maziau? Jauciu tavo mentaliteto zmogus apsauktu kaimieciais tuos, kurie
nori pigiau moketi uz sildyma.

Apskritai niekaip neperkandu kaip pagal tave atrodo idealiai sutvarkyta
transporto sistema. Visur be isimties mokam: prie namu, prie
parduotuves, prie darbo, mieste ir pan.?
Kuo is esmes skiriasi nemokamas parkingas kur nors grigiskese prie
daugiabucio ir Vilniaus centre? Statybines medziagos grigiskese pigesnes?
Kalbam apie savivaldybe, o ne verslo imone.

> na cia deja pasikartosiu - galima keisti valdzia :)
> nors as takeitima matau tik teorijoje ;)

Kam keisti, gal galima ir su sia valdzia kazka padaryti.

> 100 pozeminis, ir dar mieste pasiparkuoju.
> gal 200 ir nesigauna, bet manau arti to, nes centre vis pasitrinu.
> tai kabokas, tai dar kas.

Ir ka? Tu mums nurodai kelia kur eiti ir ka daryti ar kaip?

> turi? cia kur taip sugalvota/parasyta?
> pas mus labai stipriai issisaknyjo problema: kiekvienam vuditiniokui po masina.
> thanx god dar negyvename 3-5 mln dydziomieste, nes butu dar daugiaureksiu, kurie reikalautu ginti ju interesus.
> ir uztikrinti kiekvienam po free parkinga, darba su 6KLt alga ir benzinu uz 2 Lt.
> jau sakiau - gal klystu, bet Tokyo perkant masina turi preis tai irodyti, akd turi parkinga. easy.

Jei as bazuojuosi per du miestus, tai man parkingus pirkti ir kaune ir
vilniuje? Ar tu cia sneki tik bele sneketi. Aplamai masinos turejimo
klausimas keliamas visai ne vidutinioko kontekste. O pirmiausia tame
reikia jos ar nereikia. Gali buti visiskas milijonierius, bet jei
masinos jam nereikia, jis gali jos ir netureti, o vazineti dviraciu ir
atvirkciai. Ir vidutiniokui gali verkiant reiketi masinos. O pagal tavo
ismastymus, jis NEGALI jos tureti. Va tuo ir bandoma pasinaudoti, kas
man ir nepatinka.
Jei moketi, tai abonentinis mokestis centre turi buti 25-50lt/men
ribose, o ne 4-6lt/val. Be abejo turi buti ir brangesniu parkingu su
stogu ir pan.

> o kas cia per tokie auksiniai prieoritetai parkingo aikstelems?
> cia ka pagrindinismiesto transprotas, ar juo vaziuoja didele mase zmoniu?
> WTF? Tu pats pagalvok.
> Tau reikia aiskteles prie namu - taieik ir irenginek.
> Kodel likusi DIDESNE gyventoju dalis turi aukoti miesto plota MAZUMOS norams?
> Tu ka taxistas koks ar ka?

Siaip nemaza dalis vaziuoja. Prie namu pas mus jau sutvarkyta, ir as
labai patenkintas. Bet tai kas vyksta kauno centre, tai sakyciau dulkinimas.

> o kodel ten turi buti daugiau parkingo vietu?
> Kiek ten bunu - vietu visada yra.
> 3-6 Lt/val ir vuolia.
> Brangu? Pakkuokis 500-1000 metru toliau, geltona zona kaip tik tam.

Jei ta zona nemokama, taip ir daryciau. O jei uz 1000km dar ir moketi
reikia, sorry.

> Ir? Tengal parkingas pigesnis, bet automoblio registravimo mokestis ne keli litai?
> kasper duran mada traukti is konteksto viena skaiciuka?

Bet ir algos ten ne tokios?

> nie. tai tiesiog realybe.
> nes su milijonu grabu mieste vietu tieiog truksta ir truks.
> radai litu grabui, rask ir parkingui.
> PASIKARTOSIU - kodel neverkianiekas, kadper metus ismetama kurui po 5-10 K LT?
> Kiek tai vidutinio lietuvio automobiliu? :D

Tu man kaip koks pionierius entuziastas, gal savanoriskai susimokek uz
parkinga 400lt/men. Buk entuziastas, parodyk pavyzdi. Gali ir kelnes
nusimauti, paduoti muilo gabaleli.