Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-16 18:29:14
Abejoju kad tik mano. Yra viesoje erdveje pamastymu:

„Mums aktualu, kad rinkliava būtų bent iki 18 valandos. Ta viena valanda
nunešė mums apie 1 mln. litų pajamų“, – įvardijo „Automobilių stovėjimo
aikštelės“ direktorius Algimantas Puidokas. Anot jo, ši suma sudaro apie
10 procentų visų iš rinkliavos gaunamų pajamų.

Pilnas straipsnis:

http://kauno.diena.lt/naujienos/miestas/karaliaus-mindaugo-prospekte-automobiliai-stoves-uz-pinigus-397111

Is direktoriaus sneku susidaro ispudis, kad jis siekia kuo didesniu
pajamu, nors jo pagrindinis tikslas butu reguliuoti srautus. Galima ir
daugiau pamastymu rasti.