Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-25 10:29:57

2012.02.24 14:48, VNO rašė:

> visiskas melas.
> visi zolinnkai -tai keliasdesim dabajobu, kurie jauciasisaugiau.
> butu bauda 500 Lt ir auto isvezimas i mokaka parkinga uz tiek pat -butu viskas ok.

> dabar tavo ejimas - turetum pavardinti kelias gates,kur nerealu rasti vieta vakare :D
>
> ir tada vel grisimes prie starto - kaip zba yra tureti masina ir kaip liudna gyventi uz maza alga

Nuvaziuok kaune i siaures pr. kai kurias atkarpas. Ilgus metus ten is
viso negalima buvo statyti, o per visa gatve stovejo turbut ne maziau
100 masinu. Dabar tiesa jau galima vakarais ir svaitgaliais statyti,
todel ir sakau kad problema kazkiek issisprende bent jau man.
Taciau kiemuose vis dar statomos masinos ant saligatviu, ant zolytes,
krepsinio aikstelese ir pan. Perejus suskaiciuoju ne maziau kaip 100
masinu. Jei jos visos isvaziuos i ta legalia gatve, tai net vakare
vietos NELIKS.

Gal dar silainiu situacija papasakoti?? Tu man rodos neisivaizduoji
problemos ir tik loji.