Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: VNO
Data: 2012-02-21 09:45:03
> Tuos kaimiecius kol kas praleisiu.

gali nepraleisti ir verkslenti toliau.

> Esant reikalui atsisakyti neaisku kuo ten vazineji, persestum i
> troleibusa ar geriau i golfa? Padugne jau atsake i tavo pezalus ka
> toliau daryti ir ka vokieciai darytu.

Esant reikalui visada stengiuosi optimizuoti gyvenimo galimybes su islaidomis/sanaudomis.
Tau tai keistai skamba? :)

> yra $$$ ir vazineju su masina jau daug metu. Uztenka viskam, bet uz
> parkinga moku ten, kur yra uz ka moketi. Jei pajauciu kad bando plesti,
> is manes negauna nieko. Geriau jau kilometra eisiu. Ir sekmingai
> vazineju automobiliu, niekam problemu nekeliu. Nepaisant to, leidziu sau
> paburnoti ant kai kuriu kreivu iniciatyvu.

as nematau jokiu problemu del parkingo.
Jei tau tinka eiti 1 km, tai valio. As tokius zmones palaikau.
nes yra didele tikimybe, kad nestatysi ant zoles, o paeisi kelis simtus metru.
neesu patenkitas tik del parkingo apmokejimo - susutabarejusi sisitema $$$ rinkti.
galtu vaizda padaryti koki, tipo miestui dirba :)

> O pats turi? Tau ka nors ekonomine logika sako, skaiciuoti moki?
> 400lt/men per 2 metus sudaro vidutinio lietuvio masina, su kuria negeda
> net ir Vilniuje pravaziuoti. Ar vokieciai per 2 metus sumoka uz parkinga
> suma, lygia vidutinio vokiecio masinai? Abejoju, vokieciai moka skaiciuoti.
> Kad man rodos pas tamsta vis dar isiveises ubago sindromas. Itariu ir
> bananus labai megsti.

400 Lt men nemoku.
nematau prasmes. bet ~200 per menesi gaunasi.
tiesa pasakius bbd ant mistinio "vidutinio lietuvio" ir jo "vidutine masina".
Kaip tai susije su islaidomis parkingui ar kurui?
gal dar pasiulyk sumazinti benzino kaina 50%, nes mistinis lietuvis vidutiniskai isleidzia kurui >5000 Lt.

VNO