Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-25 10:35:43
Tai blyn, o kam tie valdininkai daugiau reikalingi? Jei valdininkas
bendrai ziurint nenori rupintis tuo kas man reikalinga, tai tegul eina i
verslo imone ir rupinasi akcininku interesais. Aisku kaip diena.

Jus dar sugalvokit kad gal savivaldybe visai nieko butu paciai pastatyti
keleta namu, juos pardavineti, po to dar keleta, po to dar rajona koki
pradeti vystyti.. Taigi pelno miestui butu. Arba isisteikit koki
majonezo fabrikeli, darykit versla.. Cia sitaip mastant jau netoli tas
etapas.