Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-27 15:05:20
2012.02.27 13:47, VNO rašė:

> ir kas, akd neliks?
> as tame problemu nematau.
> miesta visa neuzasfaltuosi.

O tu pameni ka rasei ankstesniame poste? As tau pavardinau gatves, ir
kai paciam nebeliko ka pasakyti, tada jau tu "nematai problemu". Mazdaug
sprendimo budas butu ne kur nors padeti ta 100 masinu, nors laisvu pievu
PILNA, o mazdaug uzsikruskit.
Savivaldybe pirmiausia ka gali padaryti, tai palengvinti detaliuju planu
rengima daugiabuciams, o ne taip kaip dabar, viskas trunka keleta metu
ir dar kainuoja apie 10tukst.

> manu aplamia nera tokiu miestu vakaru europoje, kur butu apstu parkavimo vietu.
> nors musu parkavimo salygas su vakarais nra ko lyginti - ten zymiai anksciau apie tai susirupino.
> O ir teises aktai manau greztesni ir grezciau kontroliuojami.
>
> pas mus gi pastato nama nauja ir reikalauja arba pirkti parkinga, kas tau nepatiktu, arba palieka nuli laisvu/free parkingu

Man labai patiktu su salyga kad parkingas perkamas kartu su butu, o ne
po 30 metu pasiuloma isirengti parkinga paciam.

> Jo tik loju :D
> as gi ne Lietuvoje.
> pas mus cia vietos apstu

Tai pavardinau vietas, nebera ka pasakyti, tik paloti ane? :) Darom
mokama parkavima daugiabuciu rajonuose, anot taves issispres problema :)