Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: nc
Data: 2012-02-23 18:39:16
Tai butu teisinga jei viena masina visada naudotusi tik vienas asmuo.
Taciau keturiu asmenu seimos galva vaikus ryte nuveza i darzeli ar
mokykla, vakare paima. Vakare visi kartu vaziuoja i kina,
pasivaikscioti, pavalgyti ir pan. Taciau pagal tavo interperetacijas 75%
siu asmenu vaziuoja viesuoju... Ar vistik jiems aktualu kad tevas turetu
masina ir kuo pigiau?
Tu is viso isivaizduoju ka reiskia tureti 1-2 metu vaika ir netureti
masinos? Taip imanoma, bet tai nera normaliai alternatyvus gyvenimo
budas. Tai paprastai yra skurdo ar kitu problemo salygojama, bet kad tai
pastatyti kaip teisinga pavyzdi, man net mintis nesautu.