Tema: Re: Parkavimas Tbilisyje
Autorius: VNO
Data: 2012-02-23 10:04:41
> Daugiau kaip 210 milijonų litų vartotojai liko skolingi už šildymą
> pasibaigus šiemetiniam šildymo sezonui, o prošvaisčių nematyti.
> http://www.ekonomika.lt/naujiena/skolos-uz-sildyma-kaip-neiveikiama-tvirtove-8414.html

eilins popsas.
pazystu ne viena ir ne du kas moka specialiai maziau, kad po sezono sumoketi.
kam moketi po 300 lt 4 menesiuis, jai galima per 6 moketi po 200?

> Nori pasakyti kad net ant 210 mln apsiskaiciuoja?
> Sildymas irgi tokia pati paslauga kaip ir parkingas. Jei negali
> apsimoketi, tai atsisakyti buto? Kaip ir jei negali susimoketi uz
> masinos islaidas, tai "yra signalas atsisakyti masinos".

Nori pasakyti, akd visi tokie protingi kaip tu ir gyvena pagal savo biudzeta? :D
Ir reikia buti paskutiniu dunduku, kad lyginti busta (kas yra pirmaeilis fiziologinis dalykas) su antraeiliu nereiksmingu automobiliu.
tu dar sirdies implanto ikaini ir parkinga :D

> Nematau skirtumo. Visur tos pacios viesos erdves. O as kaip miestietis
> jauciuosi turintys teise lankytis viesose erdvese neribojamas. Mano
> suvokimu pats pats centras, viskas ok, turi buti mokamas, bet geltona
> zona turi buti for free.

skirtumo nematai? :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Cia geras ir universalus atsakymas bet kokiai diskusijai.
Uzraasysiu :D
As nematau skirtumo tarp tavo (tarkime) hign kvalifikacijos darbo ir valytojos :D

Kas del konstitucines teises lankytis centre - tai ji NERA ribojama.
Vel apsimeti dunduku.
Automobilio judejimas centre tai nera tavo teise:D

> Mokamas centras dabar labai prasipletes, jau buvo pavyzdziu kad ne
> visada pagristai.
> Su srautais ir apkrovimu neturi nieko bendro.

Ir? Turi pasiulymu kaip mokama centra valdyti?
Jau pateikiei Zuokui? Ekonominius skaiciavimus atlikai?
Vel tas pats "man atrodo" metodas :D

> Negaliu pasakyti detaliu del Vilniaus, bet Kaune uztenka tu vietu. Yra
> tik noras daugiau uzdirbti.

KARTOJU jau eilini karta: kodel laisva vieta turi buti skirta parkingui?:D

> Tai tu siulei Japonijos santvarka. Kokia nauda jei as nusipirksiu
> parkinga kaune, o dienos metu pastoviai bazuosiuos vilniuje?

O KUR PROTAS TADA PIRKI PARKINGA KAUNE? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

> Turi statistika kas yra dauguma?

Kas be ko ji yra.
Uztenka suzinoti, kad lengvuju privaciu automobiliu kiekis yra mazesnis uz gyventju kieki:D
Ar tiki, kad ju yra daugiau? :D

> Vidutine alga, ir vidutines masinos kaina. Tiek mokant galima jaustis
> komfortiskai.

WOW ! :D Geri "remai" 25 Lt +100% :D
O as sakau, kad komfortas yra 200 LT

> Is ju niekas saligatviu neatimineja. O siaip niekas nesiulo vietoj parku
> daryti parkingu. O kad gatve bu praplatinta iki saligatvio parkingui,
> jokiu problemu niekam nesudaro.

Atimk saligatvi, kokia problema ?
Klonu patapai?
Kaip tai problemu nesudaro platinimas?
Kiek tai MLN LT kainuos?

> Privaciam parkingui - niekaip. Valdiskam - imho labai stipriai. Bet jau
> turetu.

Klausiu dar karta: manai, kad valstybe ar merija moka algas?
Tu gal su plakatu prie Seimo stovi su REIKALAVIMU pakelti ALGA? :D

> O as negaliu, geriau perku padangas. Mano interesai netenkinami. Geltona
> zona man turetu buti nemokama. O tau raudona gali likti mokama.

Na va pagaliau pagimdei ta savp "As negaliu" :D
Tavo interesai gauti nemokama parkinga yra ne tai, kad antraeiliai, jie aplamai bereiksmiai.
Idomu tik kada tu tai suprasi.

Kodel geltona nemokama, o ne zalia?
Tu gal ne viska parsei - tu gal koks proto invalidas ir negali paeiti is nemokamos vietos iki centro?

VNO