Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Ramaas
Data: 2009-09-03 18:12:07
taip negalia tikra juk rasiau praejo komisija gyditoja tik uzvede tema
kaska uzpilde o komisija praeita buvo oficialiai dar tetis kaip globos teises
paeme vargo ten buvo dokumentu tvarkyme. Mano mama po stipraus insulto
nevaldo desines rankos ir sunkiai kojom paeina. Gyditojos pakeist neimanoma nes kitos
pas save nepriima toks va susitarimas ten yra gyditoju.

Nesuprantu as tu gyditoju kur jie tuos pinigus deda, juk jie daro ne vien su mano mama
bet ir su kitais ligoniais tiesiai sviesiai sakydama "pinigus atnesi visus man kas menesi"

R.

"Ruta" <rutapeter@online.de> parašė naujienų news:h7ocrn$n23$2@trimpas.omnitel.net...