Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Ruta
Data: 2009-08-24 11:58:22
Nu bet grįžtam prie to pačio klausimo: KODĖL yra toks įsitikinimas, kad
papildomai pamokėtas chirurgas operuos geriau, tegu ir minimalia
procento dalimi? Na, gal aš ir naivų naivuolė, bet nesuprantu šitos logikos.

O šiaip jau tai manau, kad toks požiūris yra įžeidus (ir tam tikra
prasme - išreiškiantis moralinį pasipūtimą: tipo, AŠ tai jau žinau,
kokie jūs) tų gydytojų atžvilgiu, kurie nori ir stengiasi dirbti gerai -
be jokios išankstinės nuostatos, kad jam pirma turi būti duotas (ar bent
pažadėtas) vokelis.

Ir beje, skirstyti žmonesir jų atliekamą darbą pagal tai, kiek laiko jie
mokėsi... Taigi ne varu varė, nė vienas į medicinos studijose surištas
nesėdėjo, o netgi baisius konkursus (irgi su kyšiais?) praėjo, kad
priimtų. Tai, žinoma, jeigu iš anksto buvo tokia nuostata, kad va tada
tai aš gerai gyvensiu... Tai tų 10 metų paskui be galo gaila, jei
pinigėliai upėmis neplaukia...

O, bendrai paėmus, kuo gaisrininkai prastesni už kitus? Jei tavo namas
degs, o antram aukšte lovoj gulės neįgalus senelis, kurį reikia išnešti?
Taigi atsakomybė ne mažesnė, kaip širdies chirurgo, o dar asmeniškai
galima susižaloti - kuo ne pagrindas kyšiui - pagal gydytojams taikomą
logiką?