Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Ruta
Data: 2009-08-24 00:06:34
pablas schrieb:
> Ruta rašė:
>
>  yra tiesiog labai daug situacijų, kuriose savo esme pinigų (ar ko
>
>  Kitaip tariant,"atsidekojimas" labiau reikalingas ligoniui, nei medikui?

Jeigu kalbame apie _tikrą_ atsidėkojimą (kai žmogus tikrai jaučia
dėkingumą už jam suteiktą pagalbą / padarytą darbą), tai, žinoma, ne -
tai reikalinga abiem pusėms (kiekvienam žmogui malonu ir "daiktiškai"
pajusti, kad jo darbą vertina) ir tai yra natūralus žmogiškas santykis,
ir iš to gali gautis labai daug gražių dalykų.

Bet jei kalbame apie tuos atvejus, kai pinigai duodami "pagal stavkes"
todėl, kad "taip priklauso" ir paciento akimis žiūrint gydytojas
"laužosi, bet vistiek paima" - IMHO didele dalimi taip. Galbūt ir
klystu, bet man yra susidaręs toks vaizdas, kad tokių atvejų - ne mažiau
pusės.