Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: ALORA
Data: 2009-08-22 12:41:58
kai mamą operuoti reikėjo, prieš operaciją gydytojui pasakiau, kad skolingi
neliksime, o kelias dienas po operacijos gydytojas pakvietė užeiti į jo
kabinetą "aptarti rezultatų", tada ir daviau voką su bapkėm. Sumą kažkaip
mama iš kitų ligonių buvo susižinojusi, daviau šiek tiek daugiau. Tiesą
sakant, man tai buvo pirmas kartas, irgi nekaip jaučiausi, bet viskas vyko
labai natūraliai:) Kadangi po to gydytojas buvo mamai ypač malonus, spėjam,
kad afera pavyko :)
Sėkmės;)