Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: gopas
Data: 2009-08-24 01:55:03
niekas ju nevercia but chirurgais.

as asmeniskai manau kad darba kuri zmogus nori dirbti pasirenka jis pats, jo
niekas nevercia.
todel privalu gerbti ir atlikti savo darba kaip galima geriau,
nepriklausomai nuo to kiek tau moka.

o kol ant lietuvos bus tokiu kurie davines kysius gydytojam, kad anie geriau
operacija padarytu,
tol ir gulsimes ant chirurgo stalo prisideje ir kelnias...kad kas dabar bus,
as nieko nedaviau.