Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Ruta
Data: 2009-08-24 13:40:15
Hmm, matai, čia tikriausiai ir yra esminis požiūrių skirtumas: aš, pvz.,
visada darau "kaip sau" - su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm.
Nesakau, kad rezultatas visada yra tobulumo viršunė - bet čia jau
"žaidžia" kitokie dalykai - pvz., nuovargis ar žinių trūkumas - bet tai
tada mokėk nemokėjęs...

O betgi net jeigu ir sutinku su tavimi, kad darbo skirstymas "sau" ir
"ne sau" yra plačiai įsišaknijęs, man atrodo naivu tikėtis, kad
papildoma piniginė suma yra tas jungiklis, perjungiantis "pardavimo"
kokybę į "sau" kokybę. Šiuo atveju greičiau efektą gal daro giminių /
pažįstamų "užtarimas".