Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: NicMC
Data: 2009-08-24 01:37:16
Ruta wrote:
> Yra situacijų, dėl kurių aš labai dėkinga, kad ... aš jose
> neatsidūriau. Pvz., ar tikrai daryti viską, kas įmanoma, kad
> išgyventų neišnešiotas kūdikis. O šiaip - jeigu tu įsitkinęs, kad tos
> pastangos duoda _teisingų_ vaisių - tai žinoma, tą darai. Klausimas
> ne tame, klausimas yra būtent tame įsitikinime, kas yra teisinga -
> tiek plačiąja prasme, tiek ir kiekvienu konkrečiu atveju.

Klausimas kiek zapadlistinis. Juk aišku, kad vyrai ir moterys į tai
žiūri skirtingai. Vyras ko nemato, negirdi ir negali pačiupinėt, to
nesuvokia, todėl neišnešiotas kūdikis jam dar ne žmogus, jo dar nėra.
Kas kita moteriai - ji tą vaiką puikiai jaučia. Bet kuriuo atveju,
pirmiausia moteris, toliau kūdikis, o daryti viską kas tik įmanoma abiem
atvejais.