Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Gedikas
Data: 2009-08-22 20:13:20
Kuga rašė:
> Begti reikia kuo toliau nuo gydytoju kurie gave pinigus operacija padarys
> gerai, o be pinigu ne. Duosi pinigus, o paskui toks tik uz pinigus gerai
> darantis "daktaras"(kabutese, nes neapsivercia liezuvis juos vadinti
> daktarais) sugrybaus bepjaustinedamas, tai ka eisi atsiimti? Geras daktaras
> ir be pinigu padarys gerai, nes kitaip nemoka, o blogam gali duoti kiek nori
> vistiek gerai nebus. Tai ka duosi permazai-padarys blogiau, duosi
> pakankamai-gerai, o jeigu daug duosi -tai labai gerai?
> O po gydymo tai atsidekoti zmogui manau yra normalu.
> [...]

Mano nuomone, kyšio davimas gydytojui yra savęs nuraminimas. Gydytojas
greičiausiai padarys darbą taippat. Tiesa yra atvejų, kad davimas
tiesiog paspartina reikalus. Nemanau kad chirurgas ar anesteziologas
darys kažką kitaip jei neduosi. Pats apturėjau operaciją. Anesteziologui
buvau pasiruošęs duot (tiek prisiklausęs apie tai) - ale va nespėjau,
nes tas įlėkė į palatą, kelis klausimus miklei paklausė ir išbėgo kaip
vėjas :-)