Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Ruta
Data: 2009-08-23 17:18:53
Gedikas schrieb:

> Kodėl reikia gailėt sakai? Gal todėl, kad tai žmonės aukojantys save?

Nuo kada žmonių, kurie aukoja save kokiam nors reikalui, gailimasi? Juk
tik tada, jeigu tai daroma kvailam reikalui. O šiaip jau tokiais
žmonėmis stebimasi, jie gerbiami ir vertinami.

  Tu
> turbūt nelabai įsivaizduoji save gyvenant budėjimo režime, kuomet tave
> gali iškviest bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną? Tokį
> gyvenimą įsivaizduoji? Aš įsivaizduoju, nes matau, kaip motina aria. Jos
> nepakeisiu - bandom įkalbinėt, kad mestų tą darbą, bet jai sąžinė
> neleidžia - skyriui liktų tik vienas neonatologas kuriam būtų amba.
> Kyšių neima. Žinai kiek pensijos gaus išėjus? Duokdie 1000 lt po 40 metų
> _tokio_ darbo stažo.

Taip, o ar nepagalvoji, ką jį gavo _per_ tuos 40 metų darbo? Kalbu ne
apie pinigus, kalbu apie tą pasitenkinimą, kurį suteikia mėgstamas
darbas (nes jei nebūtų mėgstamas, "iš pašaukimo" - jau po kokių 10 metų
būtų nuplaukusi į ramesnius vandenis, garantuotai). Ir gal jai jaunų
mamyčių "ačiū" daug vertingesnis už papildomą litą? Ne viskas pinigais
matuojama.

> LAbai protingi kalbėt iš šono. Savo kailiu patirkit mediko duonos, tada
> filosofuokit.

O tai tu manai,kad čia vienintelis toks esi - su mama gydytoja? ;)