Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Ruta
Data: 2009-08-24 22:32:00
siGis schrieb:

> Abejociau teiginio kad jeigu daroma kaip sau tai jau daroma gerai teisingumu.
Kazkaip neteko su tokiu poziuriu susidurti (gal man labai nepasiseke)
:). Atvirksciai.
Daugybe kartu esu stebejes kai zmogus kur kas labiau stengiasi padaryti
gerai kai dirba kitam.
Cia aisku labai priklauso nuo to kas tas kitas yra ir kokios kitos
aplinkybes.
Daznai yra sakoma 'kaip sau tai gerai bus ir taip'.

Šiek tiek netikėta, bet geriau pagalvojus tai... taip, tikriausiai tai
irgi yra gana paplitęs požiūris. Tada susitarkime, sakydama "kaip sau"
pagrindinai turiu omenyje "kaip įmanoma geriau" :)

  Be to daugybe kartu esu susidures su  zmonemis kuriu darymas 'kaip
sau' yra tokio lygio kad geriau jau nereikia. Tiesiog toks pas juos
gerumo supratimas.

Na taip, toks momentas tikrai yra :)))) Bet manau, šioje konkrečioje
diskusijoje tai nėra esminis faktorius.

> Siap tai siuo metu esu apsistojes ties tokia formule.
Brandziu savarankiskai mastanciu ir savanoriskai besilaikanciu visiems
zinomu vertybiu zmoniu yra labai nedaug.

Nors ir labai nesinori, bet esu linkusi tau pritarti. Na, gal išbraukime
žodelį "labai"?;)

  Didzioji dauguma tinkamai elgiasi (dirba) tik dviem atvejais. Kai ko
nors bijo arba kai nori kam nors isiteikti.

Tame yra daug tiesos. Bet jei taip, kur šiame kontekste yra (kaip
tikimasi) geresnis darbas, jeigu bus duotas kyšis? Kodėl paėmusysis kyšį
turėtų bijoti davusiojo, ar bandyti jam įsiteikti?

> Noriu tiketi kad dauguma daktaru atliktu savo darba geriausiai kaip sugeba be atskiro isankstinio uzmokescio.
Bet zinau kad yra tokiu kurie negave tokio uzmokescio prilaikys savo
gebejimus.

Žinai iš to, kad "visi tai žino", daugiau mažiau konkrečių gandų, ar iš
asmeninės patirties?

  Kas yra kas ant kaktos neparsyta.  Kol zmogaus gerai nepazisti
isoriskai tie skirtumai beveik nepastebimi.

Taip.

  O eksperimentuoti savo sveikata nesinori.

Grįžtam prie to pačio - kyšis daugeliu atvejų daugiau duodamas ne iš
reikalo, o "dėl viso pikto", t.y., savo sąžinės nuraminimui.... Nesakau,
kad tai ne argumentas :))