Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Ruta
Data: 2009-08-23 19:27:07
pablas schrieb:

>   Man atrodo, prisiskaitet Nabokovo :)

Įsivaizduok, ne :)

>  Takart pabaiga buvo laiminga.Bet pabandykit isivaizduot, kaip reiketu
> jaustis, palikus viska savieigai ir su nelaiminga pabaiga. Ar galetumet
> sau pasakyti - taip buvo lemta? Juk ta lemti gal but galejo pakeisti
> visai nedideles pastangos?

Yra situacijų, dėl kurių aš labai dėkinga, kad ... aš jose neatsidūriau.
Pvz., ar tikrai daryti viską, kas įmanoma, kad išgyventų neišnešiotas
kūdikis. O šiaip - jeigu tu įsitkinęs, kad tos pastangos duoda
_teisingų_ vaisių - tai žinoma, tą darai. Klausimas ne tame, klausimas
yra būtent tame įsitikinime, kas yra teisinga - tiek plačiąja prasme,
tiek ir kiekvienu konkrečiu atveju.