Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: bzik
Data: 2009-08-23 16:34:35
bet jie rinkosi specializacija, kuri is anksto uzprogramuota mazam uzdarbiui. Jie to nezino? Matyt pasirinkimui motyvas buvo ne pinigai. Yra gydytoju, kurie su visokiom misijom uz grasius gydo Afrikos vaikus, sedi musio lauke.  Idejiskai gydytojo veikla yra kaip kunigo - eini dirbti zmonems. Tad mano manymu kiekvienas renkasi kelia, kuris jam kazkuo artimas. Ir po to kapstosi per gyvenima. Vieni sekmingiau, kiti - ne taip.
Dabartineje blogoje situacijoje yra viena puse - sistema, zinanti kas vyksta gydymo istaigose, bet nedaranti jokiu konkreciu veiksmu, kad desimtmeciu praktika butu pakeista labiau civilizuotais atsiskaitymo budais. Kita - patys pacientai, gydytoja suvokiantys kaip kazka antgamtisko, nors tai toks pat zmogus su geresniu ar blogesniu gebejimu pritaikyt sukauptas zinias, mokytis is kasdienes praktikos. Mes smerkiame panele, kuri del geresnes pozicijos organizacijoje pries vadova dviprasmiskai mirksi akelemis, bet atsidure ligonineje lygiai taip pat mirksim daktareliui, kuris turi galia isgydyt arba numarint :)