Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: siGis
Data: 2009-08-24 21:09:16

"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:h6tqme$dbr$1@trimpas.omnitel.net...
> Hmm, matai, čia tikriausiai ir yra esminis požiūrių skirtumas: aš, pvz.,
> visada darau "kaip sau" - su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm.

> O betgi net jeigu ir sutinku su tavimi, kad darbo skirstymas "sau" ir
> "ne sau" yra plačiai įsišaknijęs, man atrodo naivu tikėtis, kad
> papildoma piniginė suma yra tas jungiklis, perjungiantis "pardavimo"
> kokybę į "sau" kokybę.

Abejociau teiginio kad jeigu daroma kaip sau tai jau daroma gerai teisingumu. Kazkaip neteko su tokiu poziuriu susidurti (gal man labai nepasiseke) :). Atvirksciai. Daugybe kartu esu stebejes kai zmogus kur kas labiau stengiasi padaryti gerai kai dirba kitam. Cia aisku labai priklauso nuo to kas tas kitas yra ir kokios kitos aplinkybes. Daznai yra sakoma 'kaip sau tai gerai bus ir taip'. Be to daugybe kartu esu susidures su  zmonemis kuriu darymas 'kaip sau' yra tokio lygio kad geriau jau nereikia. Tiesiog toks pas juos gerumo supratimas.

Siap tai siuo metu esu apsistojes ties tokia formule. Brandziu savarankiskai mastanciu ir savanoriskai besilaikanciu visiems zinomu vertybiu zmoniu yra labai nedaug. Didzioji dauguma tinkamai elgiasi (dirba) tik dviem atvejais. Kai ko nors bijo arba kai nori kam nors isiteikti.

Noriu tiketi kad dauguma daktaru atliktu savo darba geriausiai kaip sugeba be atskiro isankstinio uzmokescio. Bet zinau kad yra tokiu kurie negave tokio uzmokescio prilaikys savo gebejimus. Kas yra kas ant kaktos neparsyta.  Kol zmogaus gerai nepazisti isoriskai tie skirtumai beveik nepastebimi. O eksperimentuoti savo sveikata nesinori.