Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: siGis
Data: 2009-08-24 23:22:38
>  Didzioji dauguma tinkamai elgiasi (dirba) tik dviem atvejais. Kai ko
> nors bijo arba kai nori kam nors isiteikti.
>
> Tame yra daug tiesos. Bet jei taip, kur šiame kontekste yra (kaip
> tikimasi) geresnis darbas, jeigu bus duotas kyšis? Kodėl paėmusysis kyšį
> turėtų bijoti davusiojo, ar bandyti jam įsiteikti?

Maciau sita silpna vieta :). Idomu buvo ar kas pastebes. Nustebinai. Turi moterims mazai budinga labai stipru logini mastyma. Speju kad esi baigusi didelius, gal su tiksliaisiais susijusius mokslus.
Na komplimentai baigesi :). Sakykim kad gavusiam pinigu zmogui pakyla noras isiteikti. Gali buti ir baime. Juk daves kysi bet kada gali pasakyti 'palauk drauguzi, tu ka tik paemei kysi, jeigu tau brangus darbas ir reputacija esi man skolingas'. Nors nemanau kad kas nors sitaip supranta situacija ir suka sau del to galva. Galu gale tai tik stipriai apibendrinta schema.

> Bet zinau kad yra tokiu kurie negave tokio uzmokescio prilaikys savo
> gebejimus.
>
> Žinai iš to, kad "visi tai žino", daugiau mažiau konkrečių gandų, ar iš
> asmeninės patirties?

Turiu tokiam manymui prielaidu is asmenines ir artimu zmoniu patirties. Zinau, bent viena tai tikrai, kuris labai aiskiai duoda suprasti ko nori. Nors negaleciau teigti kad negaves dirbtu blogiau. Tas vertinimas geriau - blogiau yra slidus dalykas. Tiesiog nesu kompetentingas suprasti ir ivertinti visas plonybes. Kitas paklaustas kiek kainuos motinai operacija tiesiai pasake 1500Lt. Tos ligonines paciam pirmam interneto puslapyje paryskintai parasyta kad gydytojams uz nieka moketi nereikia. Pinigus isidejo kisenen ir jokio mokestinio popieriuko. Kas tai jeigu ne kysis. Nors tai dideliame blogyje gal net geriau nes inesa aiskumo. Cia tinka Landsbergio issireiskimas 'kas galetu paneigti kad...' negaves pingu kazka darytu kitaip. Juk nepaprastai didelis zmogaus izulumas jau pademonstruotas.

> Grįžtam prie to pačio - kyšis daugeliu atvejų daugiau duodamas ne iš
> reikalo, o "dėl viso pikto", t.y., savo sąžinės nuraminimui.... Nesakau,
> kad tai ne argumentas :))

Sutinku tiktai akcentuodamas zodzius 'daugeliu atveju'.