Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: NicMC
Data: 2009-08-25 11:53:52
Fwd wrote:
> Na, atsiprašau:) Tikrai neteigiu, kad mokytojų darbas yra lengvas, ar
> paprastas. Priešingai. Bet žiūrėkime realiai - didžioji dalis dirba
> pusę dienos (nuo 8 iki ~14 su pertraukomis), turi bent 2 mėnesius

O pats bandei? Pertraukos tai mokiniams. Mokytojas per tą laiką turi
spėt sulakstyt žurnalo, rakto kabinetui, jei keičiasi, susitvarkyti po
savęs kabinetą. Man asmeniškai 10 minučių pertraukos buvo tik tik.
Be to - nuo 8 iki 14, tai nėra taip jau mažai. Iš šono atrodo - oi,
nieko sudėtingo, pusdienis... O realiai aš po to pusdienio lovon
virsdavau moment. Ir dabar remontą darydamas, sienas šveisdamas,
tinkuodamas ir dažydamas po 10+ valandų dienoj tiek nenusikaliau.
2 mėn atostogų - mitas. Nes daug kur privalu sėdėt, nors mokinių ir nėra.

> atostogų vasarą, po savaitę rudenį, pavasarį. Visas šventes gali
> praleisti su šeima. O alga? Tie tūkstantis su kapeikomis yra mitas :)
> Tiek gauna magistratūroje besimokantis ir kažką mokykloje dėstantis
> studentas. Mokytojas metodininkas, 20 metų pradirbęs mokykloje, gauna
> ~3k ant popieriaus. Plius kiek prichaltūrina ruošdamas egzaminams ar

20 metų pradirbęs jau turėtų būti ekspertas, ar klystu? Ir jau tikrai ne
paprastu krūviu dirbdamas. Ar čia kažkokia super specializacija su
jomajo kokiais koeficientais, kad už 25 pamokas tiek gaut? Net ir su
sasiuvinių tikrinimais... O kad yra tokių kurie po 40 pamokų varo, tai
čia jau nesveikai biškį. Ar prie to paties pasiima dar kokių darbelių...

> šiaip papildomai mokydamas. Dar reikėtų paminėti, kad atlyginimas
> baltas, mokamas valstybės, išėjus tarkime dekretinių nereikia bijoti
> dėl darbo vietos. Viskas būtų gerai, bet jie dar sugeba verkti, kad
> labai blogai gyvena. Tegul palygina savo padėtį su bet kokios
> privačios firmos tarkime vadybininku - išsilavinimas tie patys 4
> metai, darbo būna ir po 10h per dieną, atostogų pora savaičių vasarą,
> atlyginimas pora k (krizės metu ir mažiau) ir dažniausiai dalis
> juodais, visada turi būti pasitempęs, nes jį pakeisti geresniu yra
> poros mėnesių reikalas.

Nes ne mokytojui būti vadybininku. O tai ką susakei - priklauso nuo to
ką vadini vadybininku. Nes jei apie pardavimų vadybininkus kalbi, tai
tikrai nerasi normalaus ne tik už 2, bet ir už 3k. O jei apie paprastą
konsultantą, kuris "vadybininkas", tai ten nei išsilavinimo, nei baisių
poreikių kompetencijai...