Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: CatBlack
Data: 2009-08-24 16:46:34
Vot vot, paskui negali zmonem i akis ziuret:) Man irgi tas pats:)

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
:) o tiesa pasakius ash geriau darau kitiem negu sau - butent todel, kad man
kaip sau tai px, ar ten kazhkur kazhkas nedadaryta (nius nedasisuki
vaizdushkes, palieki puse kompo shiukshliu, palieki atidaryta shona -
kadanors susitavrkysiu:) - o jei darai kazhkam kitai, tai stengiesi viska
padaryt kuo geriau ;)