Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Glebas
Data: 2009-08-23 14:30:48
O kodėl tas papildomas kažko geresnio nusipirkimas turi vykti duodant pinigus daktarui kišenėn, o ne per ligoninės kasą? Sutinku, kad gal ir ne geriausi medikamentai kompensuojami iš ligonių kasų (didelis klausimas ar visada taip, ar pats ligoninių personalas niekada nepapiktnaudžiauja tuo, kad paskatinti "nusipirkti geresnį"????), bet tai kodėl tai turi vykti vokeliais, o ne oficialiai, su patvirtintais kainininkais ir kasos pajamų orderiais?
Kai mane operavo, tai kai jau buvau atvežtas į palatą, ten jau gulintys likimo draugai pradėjo man aiškinti kiek dabar turiu duoti chirurgui, kiek kitiem, kiek seselei ar slaugei , kad basoną išneštų ir kad stiklinę vandens padėtų, kol negaliu judėt. Tipo va, išoperavo sėkmingai, tai davai atsilygink. Neatsilyginau materialiai, tiesiog pasakiau "Dėkui labai". Ir visiškai to nesigailiu.