Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: siGis
Data: 2009-08-22 15:16:29

"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message news:h6oeh6$s5h$1@trimpas.omnitel.net...
> kai mamą operuoti reikėjo, prieš operaciją gydytojui pasakiau, kad skolingi
> neliksime,

Gal ir geras sumanymas.

o kelias dienas po operacijos gydytojas pakvietė užeiti į jo
> kabinetą "aptarti rezultatų", tada ir daviau voką su bapkėm. Sumą kažkaip
> mama iš kitų ligonių buvo susižinojusi, daviau šiek tiek daugiau.

Suma labiausiai ir kankina :). Ne delto kad gaila, o del to kokias ji pasekmes issauks. Ar bus pakankama kad padarytu viksa kaip reikia, ar per didele ir didins ir taip jau nesaikinga daktaru ispipsejima. Isivaizduoju kad cia turetu buti kazkokia sistema ar metodika. Sakykim procentas nuo oficialiu tokios operacijos ikainiu jeigu esi nedraustas.

Tiesą
> sakant, man tai buvo pirmas kartas, irgi nekaip jaučiausi, bet viskas vyko
> labai natūraliai:) Kadangi po to gydytojas buvo mamai ypač malonus,

O kaip pries tai? Hmmm

spėjam,