Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Ramaas
Data: 2009-09-03 14:43:12
va mano mamai gyditoja padare visiska negalia, praejo komisija
gauna 1 grupe 3 metams ir I akis mamai ir teciui gyditoja drasiai reze
pinigus atnesat man visus kas menesi kur gausit kitaip tos grupes nebematysit daugiau.
Va tau ir gyditoja vidaus saziningoji.
R.

"gopas" <netikras@jamailas.lt> parašė naujienų news:h7mjs6$o26$1@trimpas.omnitel.net...