Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Doc
Data: 2009-08-23 13:19:16
Sistemos vėžys yra centrinis planavimas ir nėra net teorinių variantų kaip
nepakeitus sistemos iš esmės gauti bent patenkinamą rezultatą. Jei gydytojo
algą nustato ne vartotojai, o centro komitetas pagal stažą/darbo
laiką/asmeninius santykius su valdžia ir nepriklausomai nuo gydytojo darbo
rezultatų - paskatų dirbti gerai nebuvimas neišvengiamai padaro savo. Jei
pacientams draudžiama rinktis geriausius gydytojus jiems mokant daugiau
oficialiai, jie tą padaro neoficialiai.

--
Doc