Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: NicMC
Data: 2009-08-24 01:58:05
bzik wrote:
> bet jie rinkosi specializacija, kuri is anksto uzprogramuota mazam
> uzdarbiui. Jie to nezino? Matyt pasirinkimui motyvas buvo ne pinigai.

Veiklos pasirinkimui, retai turi įtakos būsima alga. Dažniau
sugebėjimai, polinkiai ir norai. Beje, kalba ne apie tai, kad "jei
norėjai gerai uždirbt reikėjo būti advokatu", kalba apie tai, kad
advokatas yra kas? 4 metai univero, pora metų praktikos padėjėju ir zjbs
- dešimtys tūkstančių kišenėj. Gydytojas - 10 metų. Neteisingai atlikto
darbo pasekmės - "teismas nutarė, aš nieko padaryt nesugebėjau" ir
"nepykit, čia aš čiut čiut nedapjoviau... krc lavoną ryt paimkit ką....
Ir alga? Ar proporcionalųs dalykai?