Tema: Re: Kysiai :)?
Autorius: Fwd
Data: 2009-08-24 15:09:09
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:h6tqme$dbr$1@trimpas.omnitel.net...
> Hmm, matai, čia tikriausiai ir yra esminis požiūrių skirtumas: aš, pvz.,
Na, tai tu. Ne visi yra tokie. Daug dalykų prikauso nuo motyvacijos, nusiteikimo ir pan.

> O betgi net jeigu ir sutinku su tavimi, kad darbo skirstymas "sau" ir
> "ne sau" yra plačiai įsišaknijęs, man atrodo naivu tikėtis, kad
> papildoma piniginė suma yra tas jungiklis, perjungiantis "pardavimo"
> kokybę į "sau" kokybę. Šiuo atveju greičiau efektą gal daro giminių /
> pažįstamų "užtarimas".
Papildoma suma, deja, yra tas jungiklis. Giminės/pažįstami be abejo yra efektyviau, bet ne visi jų turi.
Kitą situaciją įsivaizduok. Pardavimų vadybininkas, gaunantis % nuo savo pardavimų. Pas jį yra krūvos klientų, bet tik keli pažymėti su ! - jie yra VIP klientai, jiems skiriamas didžiausias dėmesys, į jų skambučius atsiliepiama nedarbo metu, vykdomi neoficialūs jų pageidavimai, informacija pateikiama nedelsiant, užsakymai tris kart patikrinami prieš atiduodant ir t.t.

Daktaras irgi gali detaliai paaiškinti situaciją, duoti patarimų, rekomenduoti kažką... bet gali to ir nedaryti.